čtvrtek 16. května 2013

Švédské stoly aneb vyber si sám

Švédi milujou možnost výběru.
Je tu spousta restauracích, který nabízí obědové bufé, typu stůl plný různého jídla  a naber si, co máš rád. A nebo taky v supermarketech je možnost namixovat si od různých gumových medvídků, čokoládkek, po oříšky všeho druhu, pak snídaňový výběr z lupínku, ovesných vloček...atd, atd. A dokonce dneska jsem narazila na takový regálek v oddělení zeleny, kde jsem si mohla sama nabrat salát! Nabídka se týkala rucoly, špenátu, polníčku, listového salátu ... Zkrátka a jasně, v už napytlíkovaných dobrotách si tu moc nelibujou. Pěkně a sami si naberou množství a druh, to oni rádi.

A to se mi teda tuze líbí. Nemusím tu tak řešti to, že pak doma budu muset z müsli, který jsem si koupila, vybírat oříšky, který já tak nerada.

V supermarketech také najdete takový bufé pult, kde si můžete vybrat něco dobrého k jídlu. Švédi jí dost zdravě, takže tu k dostání máte saláty, těstoviny, olivy, sušený rajčata, kukuřici, připravené masa, krevety, nějaké zálivky a plus vedle stolek, kde si sami přidáte olivový olej, balsamico, sůl či pepř... . Samozřejmě nikdo nekotroluje kolik zálivek si na salát dáte.

A samozřejmě pult s kávou :D. Tu tady najdete na místech možných i nemožných. Prostě všude!!!

Tak z jednoho supermarketu:






Žádné komentáře:

Okomentovat